Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La Shireen. Meer weten? Ontdek meer
Jamina
28 jun 2026 om 2:51
Heerlijke eten, snelle service en het eten was lekker warm
Bianca
22 jun 2026 om 20:05
Heerlijk eten, goed warm. Aanrader!!!!
John
21 jun 2026 om 20:49
Gewoon lekker! Aardige bezorger!
Gerrit
20 jun 2026 om 22:11
Smaakte weer lekker , en een aardige bezorg dame.
Patrick
17 jun 2026 om 22:17
Heerlijk gegeten. Smaakvol . Vriendelijke en snelle bezorging
Robert
11 jun 2026 om 19:10
Zoals altijd heerlijk gegeten en op tijd
Fleur
30 mei 2026 om 17:36
Vriendelijk personeel en een heerlijke maaltijd
Martijn
25 mei 2026 om 21:21
Zoals altijd een heerlijke pizza
Mette
23 mei 2026 om 23:10
Pizzas waren erbarmelijk. De topping smaakte oud, zweterig met een vleugje vieze vingers, slechtste pizza die ik in 45 jaar gegeten heb.
Gerrit
23 mei 2026 om 21:13
Het eten was geweldig , ook de stukjes stokbrood waren heel lekker. Vraagje de sambal saus maken jullie die zelf of kan ik ergens een fles kopen.
Ron
22 mei 2026 om 20:31
Top
Laurentiu
21 mei 2026 om 22:55
very good service.And high quality for the food wich cocking there